Bucketlist

Iedereen droomt wel ergens van. Kleine droom, grote droom of reusachtige droom, we hebben ze allemaal. Of ze ook echt uitkomen is nog een dingetje, maar daar kan aan gewerkt worden, Benieuwd welke dingen er op mijn bucketlist staan? Neem dan een kijkje!

  1. Een maand lang geen chips eten. Ik ben echt een chips-verslaafde, en het lijkt me echt een uitdaging om eens een maand lang geen chips te eten. Ik krijg dan wel een beloning van mezelf uiteraard als het is gelukt ;)
  2. Niet helemaal aansluitend aan het vorige punt, maar ik wil ont-zet-tend graag naar het chips restaurant in Londen!
  3. Een kledingstuk kopen van meer dan 150 euro. Schoenen tellen niet mee.
  4. Een week lang elke dag ontbijten bij de Ikea. Want wie wil dat nou niet?
  5. New York bezoeken. Ik weet niet wat iedereen altijd heeft met New York, maar ik krijg ook de kriebels als ik denk aan een bezoekje aan de stad van Gossip Girl (mijn guilty pleasure serie).
  6. Wonen in het buitenland. Een van mijn grootste dromen, gaat in vervulling! Voor mijn studie Food Innovation ga ik 15 weken stagelopen in het buitenland! Meer hierover over een aantal weekjes, als het hopelijk vaststaat!
  7. Een luchtballonvaart maken .
  8. Het hele McDonalds menu geprobeerd hebben (ik durf me nog niet te wagen aan de filet-ofish en de veggie burger).
  9. Mijn eerste foodpost krijgen! ;)
  10. Op een reis met srprsme gaan, en dus een keertje de controle uit handen geven.
  11. Sziget bezoeken. <IS HAPPENING!>
  12. Een chocoladebad nemen.
  13. Vliegen naar de andere kant van de wereld. Hawaii bijvoorbeeld. 
  14. 10 km hardlopen zonder te stoppen. Mijn conditie is nu zo goed als die van een baksteen. 
  15. Een dag lang alle mensen groeten die ik tegenkom op straat, tijdens een dagje weg. Is in mijn dorp trouwens heel normaal. 
  16. Turks leren. Erg handig en leuk voor mijn werk bij het leukste Turkse evenementenbedrijf van Nederland!
  17. Spaans leren. Zie punt 6. 
  18. Een Bossche bol eten. Ik schaam me diep voor het feit dat ik nog nooit een Bossche bol heb gegeten in mijn bijna twee jaar in Braboland. De beroemde bakkerij van Jan de Groot zit om de hoek, dus ik móét eens gaan! Het is echt gekkenhuis daar, Telkens als ik er langs fiets staat de rij helemaal tot buiten. 
  19. Nog een schilderij verkopen. Ik heb eens een schilderij gemaakt in opdracht, en dat vond ik erg leuk! Tof om te doen, want je maakt er iemand super blij mee. Ooit wil ik nog eens een schilderij verkopen. 
  20. Met een koe knuffelen.
  21. Een moestuintje van de AH laten leven. Niet na een week dood laten gaan of laten beschimmelen, maar daadwerkelijk een groente of wat dan ook plukken van de plant. 
  22. 10 paar Nike's in bezit hebben. Liefst Air Max 1 natuurlijk. 
  23. Iets winnen. Op het internet. Een winactie op Facebook. Want ik heb NOOIT geluk. 
  24. Iets voor iemand anders winnen. Mijn bestie of mama taggen en die blij maken met een reis of tas of fantastisch paar schoenen. 
  25. Een killerbody hebben voor een zomer lang (ha-ha).
  26. In staat zijn mijn nagellak langer dan een dag mooi te laten zitten. 
  27. Met mijn bakkes op tv of in de krant.
  28. Op een vrije dag alleen maar nuttige dingen doen. Want Netflix is niet nuttig.
  29. Een week lang voor iemand anders koken. 
  30. Nog een stuk of 20 toffe dingen voor op mijn lijst, be continued!

 

Deze nog lijst is een niet-af document, en zal ik om de zoveel tijd bijwerken. De punten die ik heb behaald, zal ik afvinken. Ik ben rete benieuwd hoeveel dingen uit mijn lijst ik zal halen het komende jaar...

 

Heb jij nog een super gaaf punt voor mij om toe te voegen, laat dan een comment achter!

 

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Tes (zaterdag, 06 mei 2017 16:32)

    Chips restaurant ben ik bij hoor!

  • #2

    Kim (zaterdag, 06 mei 2017 17:36)

    Leuke en personlijke dingen beschreven. Nice!!

  • #3

    Lisa (zaterdag, 06 mei 2017 18:06)

    De filet o fish is best lekker tho!

  • #4

    Lieneke (maandag, 08 mei 2017 17:13)

    Punt 25: ik heb nog een mooi boek... heet "Killerbody", mag je best een zomer lang hebben.... hahaha!